Rabu, 18 November 2015

Aura Patches Untuk luka terbuka Sejuk, HSV, Kayap, Herpes dan HPV

Aura Patches Untuk luka terbuka Sejuk, HSV, Kayap, Herpes dan HPV

Jika anda mempunyai sebarang bentuk Virus Herpes di dalam badan anda seperti kudis sejuk, hsv, atau kayap anda tahu apa yang ia adalah seperti untuk hidup dengan kesakitan dan rasa malu bahawa virus ini membawa. Saya tidak perlu memberitahu anda bagaimana baik ia adalah untuk mencari sesuatu yang berfungsi dengan baik sehingga anda tidak lagi perlu bimbang tentang tekanan, matahari, perubahan hormon atau keletihan menyebabkan hodoh, pelarian berjangkit yang akan berlangsung selama beberapa minggu.

Saya rasa salah satu masalah yang paling besar dengan mempunyai sakit sejuk adalah mengetahui bagaimana berjangkit anda dan bahawa anda perlu menjadi begitu berhati-hati untuk tidak merebak kepada sesiapa. Tiada perkongsian cermin mata, peralatan, makanan, tuala dan lain-lain Anda mahu menjadi begitu berhati-hati kerana menyebarkan penyakit ini akan berasa dahsyat. Satu lagi perkara yang perlu berhati-hati dengan tidak menyentuh mana-mana laman wabak yang akan menjadikan menyebarkan virus yang lebih berkemungkinan.

Virus ini boleh sengaja merebak ke mata, (dipanggil herpes okular) dan boleh menyebabkan keradangan dan parut pada kornea. Iridocyclitis adalah satu bentuk yang lebih serius herpes okular yang melibatkan iris dan sekitar tisu di dalam mata. Tisu-tisu ini menjadi radang, dan menyebabkan kepekaan cahaya yang kuat dan penglihatan kabur.

Patches Aura adalah perubatan tenaga dalam bentuk patch persegi 1 inci. Patches Aura menawarkan cara semula jadi untuk merawat badan tanpa apa-apa farmaseutikal atau bahan kimia lain.

The OLE Aura Patch direka untuk Herpes, HSV 1 & 2, Kayap dan HPV. Lebih 10 tahun yang lalu satu kejayaan dalam penyelidikan HSV itu dibuat. Penemuan sengaja telah dibuat bahawa kulat tertentu sentiasa hadir di sekitar tapak wabak herpes. Virus herpes mempunyai pelbagai kulat dan virus menyembunyikan dalam kulat apabila ia tidak dalam wabak.

The OLE Aura Patch mempunyai frekuensi tenaga terhadap HSV dan mewujudkan halangan yang tidak boleh diterima oleh tuan rumah kulat. Memakai patch ini berhenti wabak hampir secepat patch diletakkan pada badan anda. Patch OLE adalah EverCLR formula asal bertenaga yang dikenali sebagai salah satu daripada hanya menyokong semula jadi untuk Virus Herpes Simplex dan HPV.

Virus herpes adalah satu perkara yang besar bahawa begitu ramai orang terpaksa hidup dengan. Bagaimana menakjubkan tahu ada sesuatu di luar sana yang boleh membantu ia kekal tidak aktif dan menjaga orang daripada perlu mengalami memalukan, menyakitkan dan berjangkit keluar rehat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar