Rabu, 18 November 2015

Bagaimana Vitamin C Boleh Membantu Mencegah Kanser

Bagaimana Vitamin C Boleh Membantu Mencegah Kanser

Vitamin C adalah antioksidan. Bersama-sama dengan vitamin E, A, Beta-Carotene dan Lypocene, bahan-bahan ini membantu mencegah pengoksidaan. Pengoksidaan adalah tindakan utama yang bertanggungjawab untuk mewujudkan kekacauan di dalam badan. Apa yang berlaku adalah bahawa elektron berpasangan kelihatan berpasangan sendiri. Ini elektron berpasangan dipanggil Radikal Bebas. Ya, itulah yang terkenal radikal bebas. Yang anda dengar di berita dan membaca tentang. Ini molekul kecil adalah sebab utama bahawa kebanyakan kanser berlaku di dalam badan. Molekul yang paling biasa untuk menjadi radikal bebas adalah oksigen. Pada ketika ini, adalah tidak stabil. Apabila ini berlaku ia kelihatan untuk menstabilkan dirinya dalam badan.

Radikal bebas mengubah DNA. Dengan mencuri satu elektron daripada molekul lain yang mereka sedang mencipta lebih banyak radikal bebas. Ini seterusnya adalah satu kitaran yang tidak berkesudahan destructing selular. Cara yang antioksidan menghentikan radikal bebas adalah bahawa mereka mempunyai keupayaan unik untuk mengeluarkan elektron dan masih mengekalkan keupayaan mereka untuk kekal stabil. Dengan itu berakhir kitaran.

Apakah sumber Vitamin C?

The itu jelas kerana lemon, oren, limau gedang. Tetapi juga, Red Peppers, Pucuk Brussels. Soalnya ialah sama ada ini mencukupi. Untuk mengekalkan kesihatan? Kemungkinan besar jika anda makan yang banyak buah-buahan dan sayur-sayuran yang tidak dimasak, dan tidak dalam tin, maka ya. Tetapi untuk menjadi proaktif, dan terutamanya jika seseorang itu mengambil berat tentang jumlah yang semakin meningkat toksin di udara dan makanan, maka tidak. Satu akan dinasihatkan untuk menambah.

Vitamin C adalah kepentingan tertentu kerana ada sedikit bahaya dalam menggunakan dos yang tinggi. Tidak seperti vitamin larut lemak, yang disimpan dalam badan, Vitamin C adalah larut air dan tidak tinggal dan membina sehingga tahap toksik seperti vitamin larut lemak seperti Vitamin E dan Beta Karotena. Satu lagi sebab ialah terdapat banyak bukti bahawa tidak seperti lain-lain antioksidan, vitamin C telah menunjukkan peningkatan yang ketara pada pesakit yang menggunakan dos mega.

Terdapat dua cara untuk menggunakan Mega dos terapi Vitamin C. Yang pertama, adalah intravena. Ini memerlukan bantuan dari seorang profesional kesihatan yang akan mempunyai kemahiran dan instrumen ketersediaan. Biasanya ini dilakukan oleh mereka yang sedang mengalami penyakit dan bukan mereka yang hanya mencari untuk meningkatkan usaha pencegahan mereka. Kaedah alternatif, dan yang paling biasa, adalah untuk membeli Vitamin C tambahan. Sekali lagi, terdapat dua pilihan ketika mengambil vitamin kapsul. Vitamin C dalam dos yang tinggi, seperti beberapa ribu miligram, boleh menjejaskan beberapa perut bangsa. Jadi mereka mempunyai pilihan untuk mencari alternatif yang buffered. Kaedah ini melibatkan mengikat vitamin C untuk, dalam kebanyakan kes, Kalsium.

Apabila mula menambahkan dengan vitamin C seseorang itu perlu sentiasa melakukan beberapa perkara. Rujuk kepada doktor. Dan juga, pergi perlahan-lahan. Hanya kerana seseorang boleh mengambil 20.000 miligram vitamin C tanpa keputusan negatif tidak bermakna semua orang akan dapat untuk mengendalikan ini pada percubaan pertama. Ramai individu mengalami cirit-birit selepas mengambil mega tidak dan ada sesuatu yang dipanggil Asid Askorbik ujian siram yang orang menggunakan kedua-dua kaedah pembersihan, dan barometer untuk melihat berapa banyak nutrien yang mereka boleh mengendalikan. Ia adalah dinasihatkan untuk mula perlahan-lahan dan bekerja secara beransur-ansur dan berunding material. Linus Pauling telah menulis beberapa buah buku yang sangat terperinci yang berkaitan dengan subjek ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar